Lane Moje (Zeljko Joksimovic)

Quisiera agradecer a mi pequeño bonsai el que me recordara esta maravilla de canción que participó en un festival de Eurovisión...

 

Kad na te pomislim
bojim se da te opet zavolim
u modre usne zarijem zube
da pravu bol zaboravim

Lane moje ovih dana
vise i ne tugujem
pitam samo da l' si sama
ljude koje ne çujem
lane moje noças kreni
nije vazno bilo s kim
nadji nekog nalik meni
da te barem ne volim

(Da te po ljubim , nek' neko drugi kose ti ljubi, da tebe lakse prebolim)

lane moje ovih dana (lane moje)
vise i ne tugujem (lane moje)
pitam samo da l' si sama
ljude koje ne çujem
lane moje noças kreni (lane moje)
nije vazno bilo s kim
nadji nekog nalik meni
da te barem ne volim

da te vise ne volim

(Una ayudita... en inglés, of course)

Your name is on my lips.
Tonight is tender full of memories.
It's all I have now.
But for the last time I'm feelin hold you in my arms

Say goodbye, Now I'm leaving.
I can't stay another day.
I can't share another feeling.
Love will tear us anyway.
Say goodbye, Now I'm leaving.
Save your tears oh don't you cry.
All I take with me is greeting.
In the name of love goodbye.

No hay comentarios: